Veelgestelde vragen

Het lukt mij niet om mijn factuur te uploaden, wat nu?

Het insturen van een kopie van het aankoopbewijs kan eventueel ook per post. U dient de genoemde documenten dan samen met de bevestigingsmail die u ontvangt na de inschrijving op te sturen naar het in de e-mail vermelde antwoordnummer.

Hoe weet ik dat mijn registratie verzonden is?

U ontvangt van Robomow via de e-mail een verzendbevestiging.

Hoe weet ik of Robomow mijn ingezonden materialen ontvangen heeft?

U ontvangt van Robomow via de e-mail een ontvangstbevestiging dat uw gegevens in goede orde ontvangen zijn.

Hoe weet ik dat mijn aanvraag niet aan de voorwaarden voldoet?

U ontvangt van Robomow een e-mail waarin wordt aangegeven waarom uw aanvraag niet aan de voorwaarden voldoet.

Wanneer moet ik mijn gegevens uiterlijk insturen?

U kunt deelnemen gedurende de looptijd van een actie en na registratie dient u uiterlijk 14 dagen na afloop van de actieperiode uw gegevens te hebben ingestuurd naar ons antwoordnummer indien van toepassing.

Wanneer ontvang ik het retour bedrag op mijn rekening?

Het retour bedrag zal uiterlijk binnen 6 weken na aanvraag op uw rekening worden overgemaakt, mits uw aanvraag aan de voorwaarden voldoet.

Ik heb het product aangeschaft in België, mag ik meedoen met de actie?

Deze actie is geldig voor aankopen in Nederland en België, enkel bij officiële Robomow dealers/verdelers.


Een verkooppunt bij u in de buurt kunt u eenvoudig vinden via: Robomow dealer zoeken in Nederland of Robomow dealer zoeken in België

Top